"Unlock the boot loader of your Google Nexus One" Wat zijn de consequenties hiervan en kan dit kwaad? (zie uitleg)

Ik heb een europese google nexus one, welke niet gelijk loopt met amerikaanse versies. Hierdoor duurt het veel langer voordat er update binnen komen.

Via onderstaande site kan ik bepaalde stappen doen, maar wat zijn de consequenties hiervan en kan dit kwaad?
http://bloginblack.de/2010/07/how-to-upgrade-your-vodafone-google-nexus-one-from-epf30-to-froyo-today/

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De enige twee nadelen zijn dat je garantie vervalt. En dat als SPL en Radio image niet gelijk of compatibel zijn de mogelijkheid bestaat dat je je telefoon brickt.