Hoe kan ik de batterij van mijn telefoon de samsung apollo langer mee laten gaan zodat mijn batterij niet zo snel ermee ophoud.

Toegevoegd na 7 minuten:
Dan heb ik het over dat ik af en toe mijn mail check en veel op market zit en veel dingen met apps doen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je telefoon vol geladen is je telefoon zo lang gebruiken dat de batterij weer helemaal leeg is.
Dan weer volledig opladen en weer gebruiken totdat de batterij leeg is.

Kort opladen is ook slecht voor je batterij.

Toegevoegd na 19 minuten:
* Als je je internet een tijdje niet gebruikt. Zou ik hm uitzetten (3G)
* Als je WiFi kunt gebruiken zou ik dat doen, vebruikt minder energie.
* Een task killer downloaden die apps uitschakeld.
* Widget downloaden die automatisch synchroniseert uitschakelt. (bespaart de energie van t internet)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoelde ook meer ik gebruik internet en apps veel vandaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Android telefoon?
Ik de Desire. En ik kun je vertellen dat die batterij ook in no time op is.
Komt vooral door het internet. Hier wat tips die ik zelf ook gebruik: * Als je je internet een tijdje niet gebruikt. Zou ik hm uitzetten (3G)
* Als je WiFi kunt gebruiken zou ik dat doen, vebruikt minder energie.
* Een task killer downloaden die apps uitschakeld.
* Widget downloaden die automatisch synchroniseert uitschakelt. (bespaart de energie van t internet)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en welke widget moet je dan downloaden via market want dat weet ik niet
bluetooth uit zetten want dat vreet batterij.