Hoelang voordat je abo is afgelopen mag je een nieuw toestel aanvragen?

mijn abo loopt in Juli af.. dus ik vroeg me af hoelang van tevoren je een nieuw toestel mag aanvragen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Kpn particulier (hi en personal sim) 2 maanden van te voren!

Kpn zakelijk (bedrijfsbundel etc) 4 maanden van te voren

Vodafone zakelijk/particulier 3 maanden van te voren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor Overige aanbieders ff google raadplegen!

Andere antwoorden (3)

Meestal kun je je abbo verlengen en krijg je meteen je nieuwe toestel.

Een vriend van mij had een half jaar nadat hij zijn abbo had gekocht, zijn abbo meteen verlengt voor nog 2 jaar zodat hij weer een nieuwe telefoon kreeg.
Dus dat verleng je gewoon je abbo, maar dat betekend wel dat je weer 2 jaar aan een verplichting vast zit.

Toegevoegd na 1 minuut:
afhankelijk van je abonnement zit je dan 1 of 2 jaar extra aan je verplichting vast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3 maanden voordat officieel jouw contract afloopt.
Dus in MaartApril.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Tele2 mag je bij een tweejarig contract na 18 maanden al een nieuw toestel vragen.