Word mijn iphone 4S langzamer door IOS 6?

Mijn vraag was of door de nieuwe ios 6 mijn iphone 4s ook trager wordt? Mijn vader wil zijn iphone 3gs niet updaten om die reden waardoor ik ook begin te twijfelen. Kunnen jullie mij duidelijkheid geven?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja hij wordt trager. Werkt iOS 5 niet goed ofzo?

Nee , juist sneller , mijn 4 is er veel sneller van geworden . Ook wat vernieuwingen . Ik moet nog alles verder uit checken maar het lijkt prima . Voor d'r 4s zijn er juist veel nieuwtjes . Alleen de profiel foto's op what'app zijn weg maar misschien komt dat nog wel weer terug ?!?! Voor de de 3GS weet ik niet of deze up date nog wel kan ?! Ik heb deze update ook Onder de computer gedaan , dus via instellingen . Ik zie geen probleem succes .

Ik denk dat het zal verschillen per model. In het geval van de 3GS is het voor mij een twijfelgeval. Maar als Apple het apparaat ondersteunt, zou ik ervoor gaan. Toegevoegd na 6 minuten: Als je zelf een 4S hebt, gewoon updaten.

Zelfs mijn 3GS is nu sneller met ios 6

De 4s heeft gewoon een goeie processor, de zelfde als de nieuwe iPod 5. Dus ik denk dat het zelfs beter is, ik had ook gelezen dat iOS 6 zelfs een betere batterij programmering heeft wat ik persoonlijk zelf met mijn 4s heb gemerkt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100