Hoe kun je in auto geluid versterken van navigatieaanwijzingen (Sygic) via iPhone?

Toegevoegd na 5 uur:
Waar moet ik dan aan denken? Ik zag iets dat je aan zonnescherm kunt bevestigen. Maar internetmuziekwinkel ontvangen is ook wel leuk, dat kan dus niet via de ingebouwde radio en speakers.

Toegevoegd na 6 dagen:
Zijn er ook speakertje die je bijv aan zonnescherm kunt bevestigen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hallo,

Ik denk dat een bluetooth speaker de beste optie is in jouw geval, en je hoeft er niet eentje te kopen van 100 euro, want het zijn toch maar navigatieaanwijzingen en die hoor je ook prima op een budget-bluetoothspeaker