hoe kan ik mijn iphone opnieuw opstarten?

kart geleden is mijn scherm uitgevallen omdat mijn uit knop kapot is heb ik hem via find my iphone gewist maar nu is hij blijven haken op het laad teken wat je ziet als hij uitgaat hij staat daar nu al 6 uur op hoe krijg ik hem opnieuw opgestart? het is een:
iphone 4
8gb
jailbroken

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

De accu er even uit halen...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik krijg die schroefjes niet los
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tja, je hebt wel een Pentalobe schroevendraaier nodig. Vraag eens rond bij vrienden/familie/bekenden of je er een kan lenen. Of anders bestellen op internet (vanaf ca. €2,00 excl. verzendkosten.)
Ook wel eens gehad, je kan zoals hierboven (of nu beneden) de accu eruit halen. Alleen is dit erg lastig bij een iphone 4. Ik had maar gewacht tot de telefoon leeg was ( omdat je het Apple tekentje de hele tijd zag ging hij vanzelf wel een keer leeg)