Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je touchwiz behouden met het instaleren van een custom rom?

Ik wil graag een custom rom op m'n samsung galaxy s zetten maar ik had begrepen dat zodra ik deze instaleer ik geen touchwiz meer zou hebben(?). Dit zou ik erg zonde vinden en vroeg me af of er een manier is om touchwiz toch te behouden bij een custom rom, en hoe dit moest. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
743

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als je een custom rom gaat installeren gaat alles in de huidige staat weg en de Custom Rom zal alles overschrijven. Je hebt Custom Roms met TouchWiz! Ik heb een linkje toegevoegd naar XDA Developers website. Waarin dit wordt besproken. Via daar zul je ook verschillende Roms vinden voor je Samsung Galaxy S en indien nodig ook Tutorials.

Veel succes!

By the way veel mensen willen juist af van die TouchWiz omdat die feature je ROM alleen groter maakt :p
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let op dat na het installeren van een custom ROM sommige service-centra moeilijk kunnen gaan doen als ze je telefoon ooit voor reparatie binnen krijgen. Maak dus eerst een backup van je huidige "setup" - daar moet je vaak wel root-toegang voor hebben.
XDA is inderdaad de place to be!

Met vriendelijke groet,
DeLaagsteRekening
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding