Welke smartphone is wel goed leesbaar bij veel zon?

Ik heb nu een Galaxy Mini, en dat is een ramp met bellen bij veel licht. Zelfs als je hem onder een jas houdt niet te doen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

Veel telefoons hebben last van zonlicht. Echter blinkt de iPhone 4S hierin uit. De iPhone 4S heeft zeer weinig last van zonlicht. Helaas is dit wel een veel duurdere telefoon dan de Galaxy Mini. Ik zou de iPhone 4S niet aanraden door de rest van de specificaties, maar als het echt om het zonlicht gaat is dit een goede keuze.