Nee, maar je kunt als je op een wifi-netwerk zit wel je locatie laten bepalen. (dmv de gegevens van wifi neyweren)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Jazeker. alleen ik weet niet of dat er standaard opzit volgens mij moet je dat kopen of downloaden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor
Zit er gewoon op
Offline nogwel
neen. De Ipod touch heeft geen gps ontvanger. wat je wel kan doen is via Google maps je route uitstippelen, maar de Ipod kan je nooit zeggen waar je je bevindt en kan dus niet navigeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen de nieuwste iPod op dit moment, alle voorgaande modellen hebben geen GPS.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker, ik heb het even voor je uitgetest en het zit er wel degelijk op. Echter alleen op de 4e generatie, niet op die daarvoor. Je hoeft er ook niet voor te betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee er zit geen op zichzelf staande GPS antenne in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vraag me af waarom zoveel mensen zeggen dat er geen gps op zit
Ik heb zelf een ipod touch uit de 3de generatie
En ik kan overal gewoon gps ontvangen
Bronnen: