Hoe zet ik mensen in mijn msn lijst op mijn Blackberry op ONLINE/OFFLINE inplaats van categorie?

Ik heb al gekeken bij opties maar het lukt niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je MSN aan hebt klik je op je BB knop en kies je opties. Dan zie je bovenaan staan "offline contact personen" Als je dan Groep kiest, krijg je een groep voor online en een groep voor offline. Kies je ja krijg je ze allemaal in 1 groep en zie je eerste alle online personen en daaronder alle offline personen. Kies je nee krijg je alleen de online personen te zien en geen offline personen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Opties, offline contactpersonen: groep
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
naar instellingen gaan en dan staat het er vanzelf tenminste zo is het bij mij bb