batterij samsung galaxy s2 heel snel leeg na update naar android 4.1.2, wat kan ik er aan doen?

bij mij vorige android versie ging mijn telefoon al snel leeg maar na mijn telefoon gister geupdated te hebben gaat hij echt extreem snel leeg. wat kan ik hieraandoen? en ligt het aan de filmware of aan mijn batterij?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk dat door de update meer energie gebruikt moet worden.
Meschien kan je de opties instellen zodat je minder energie verbruikt.
Of anders zal je een batterij waar meer energie op kan kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo, Er kunnen misschien heel veel applicatie's open staan bij joun telefoon wat veel stroom gebruikt, let daar misschien op. Het kan ook aan de batterij zelf liggen, die kun je los kopen zoals hier; http://www.phonegigant.nl/?_globalsearch=batterij
http://www.phonegigant.nl/iphone-reparatie Anders misschien even vragen bij een telefoon winkel in de buurt wat goede service geeft? Veel succes ! Mvg, Martijn.