Wat is een goedkope maar goede verzekering voor een iPhone?

Ik zie namelijk een best groot aantal klachten wat betreft ProAssist van T-Mobile. Heeft iemand misschien een goedkopere maar goede verzekering voor de iPhone? Mbt tot schade van buitenaf.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Bij HSC Rosemont voor iets van 6 Euro in de maand, maar dan dekt het diefstal, zelf kapot maken (per ongeluk) etc..

Het addertje van dit bedrijf is enkel dat je nooit post ontvangt en het zelf dient op te zeggen, wanneer niet meer nodig, anders loopt het voor eeuwig.

Heb zelf goede ervaring, b.v. iPod video was gevallen, niet eens hard of hoog, maar mooi wel scherm kapot.
Bellen, werd volgende dag opgehaald en 3 dagen later een nieuwe, kosteloos.
Dat scheelde dus mooi bijna een paar honderd Euro, Apple dekt dat echt niet :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op www.iphone-verzekering.nl ben je goedkoop uit als je in een keer je premie betaalt. Je betaalt dan 60 euro en dan ben je een heel jaar verzekerd. 5 euro per maand, maar daar valt geen waterschade onder. Als je die wilt het iets duurder, maar wel goedkoper dan T-mobile! Ze hebben in ieder geval een ruime dekking