Hoe kan ik mijn land veranderen in de Apple Store?

Mijn probleem: op mijn Apple account staat €0,76. Nu wil ik mijn land/regio veranderen, maar dit kan alleen als ik mijn winkelkrediet opmaak, probleem is nu dat je voor €0,76 niks kan kopen. Wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

In de apple store kan je je land/regio niet veranderen. Als je in de -bijvoorbeeld- Amerikaanse apple store een app wil downloaden of kopen moet je een account aan maken voor de Amerikaanse apple store (je kan dus niet met je Nederlandse account in de Amerikaanse apple store). En voor een account in de Amerikaanse apple store, heb je een Amerikaans adres, creditcard etc. nodig.