wat is de goedkoopste smartphone die er is?

ik wil graag een smartphone maar ik heb niet zoveel geld dus ik ben opzoek naar een vrij goedkope smartphone

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (8)

goedkope smartphone heb je niet echt dat is boven de 100 euro

kijk eens voor 2dehands dan kan je er wel eens op de kop tikken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij kijkshop hebben ze meestal wel goede aanbiedingen alleen deze zijn niet de nieuwste van de nieuwste natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens naar een HTC Wildfire. Zag ik laatst nog in een of ander krantje voor €129,00. Op de site hieronder staat hij vanaf €164,00.

http://www.kieskeurig.nl/gsm/htc/wildfire/900900/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een blackberry is ook een smartphone. Je hebt al een blackberry curve voor €145,00
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens naar de samsung galaxy mini.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Momenteel in de aanbieding bij Mediamarkt: Nokia smartphone 5250. Voor 79 euro.

Hou deze site maar eens in de gaten:
http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=q&q=smartphone
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Samsung chat 335 is een goedkope smartphone voor rond de 80 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung mini/gio. BlackBerry Curve. HTC Wildfire. Allemaal vrij goedkope opties!;)