Wat is de beste TV remote voor een iphone?

Maakt niet uit of je er voor moet betalen.

Maar als het geld kost betaal ik alleen de app en niet iets extra,s

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Een iPhone heeft geen IR (InfraRood). Je zult dus iets moeten hebben om je bediening om te zetten naar wat je TV ook verstaat, bv. via BT of Wifi. Je TV moet dan ook een BT-unit of een netwerkaansluiting hebben.

Van Pioneer is er een gratis app waarmee je de muziek van je iPod, NAS of PC op hun installatie kan afspelen en daarbij je je (Pioneer) stereo installatie kan bedienen (BluRay player, receiver etc). Wellicht dat er ook zoiets is voor jouw TV.