Als je een abonnement hebt moet je die NIET opzeggen als je je nummer wilt overzetten.

Wanneer je vervolgens een abonnement bij Vodafone afsluit en aangeeft dat je je nummer wilt meenemen naar Vodafone regelt Vodafone dat je nummer wordt overgezet en dat je abonnement bij T-Mobile wordt beëindigd (wanneer je contact bij T-Mobile afgelopen is).

Als je abonnement bij T-Mobile afgelopen is wordt deze automatisch elke keer met een maand verlengt tot je een nieuw abonnement afsluit of opzegt.

Dus waarschijnlijk blijf je na je contract bij T-Mobile nog even een of enkele maanden aan je T-Mobile abonnement hangen tot Vodafone alles heeft overgezet en je abonnement bij T-Mobile heeft beëindigd zodat deze niet meer elke nieuwe maand verlengt wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Abonnement afsluiten bij T-mobile. Dan wordt er automatisch gevraagd of je nog een contract hebt, dat moet worden opgezegd en of je je nummer wilt behouden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je abo of prepaid? als je het laatste hebt kun je een mail sturen naar vodafone, daar kun je ook nog aangeven dat je jou nummer wilt behouden, vodafone regelt het dan verder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle telecom (en ook energie) bedrijven hebben een zogenaamde overstapservice. Dan regelt de nieuwe provider alles voor de klant inclusief het juist opzeggen bij de oude provider en (soms met bijbetaling) inclusief nummerbehoud. Als zij dat niet zouden doen krijgen ze maar heel weinig nieuwe klanten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook even naar de Media Markt gaan oid, die kunnen het ook voor je regelen!