Waarom voegt mijn blackberry m'n contactpersonen steeds opnieuw toe?

Ik had eerst een blackberry curve en nam daarna de bold van mn vader over. Nu staat er elke dag wel bij een contactpersoon in mn blackberry messenger lijst dat ik niet in hun lijst sta en dat ik ze opnieuw moet toevoegen. Die melding krijg ik som alleen als ik tegen ze praat en dus kunnen sommige dagenlang niet tegen me praten. Heel vervelend dus. Wat kan ik hiertegen doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wat ik je zo aanraden is naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht, ze zullen je daar vast helpen als je het bonnetje nog hebt of garantie, ze zullen je vast en zeker helpen met de mogelijke fout in de installatie