Sony Ericsson, HTC, Nokia, LG, Samsung. Alle toestellen van nu zijn hiertoe in staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bijna alle hedendaagse toestellen kunnen dat wel, maar dat wil niet zeggen dat je een dvd-tje kunt opvouwen en in je mobiel stoppen. Ofwel je filmt met de camera van het toestel iets en dat kun je terugkijken, ofwel je maakt op de computer een film in een formaat dat het toestel begrijpt en zet die er vervolgens op.

Er zijn heel veel verschillende formaten en conversieprogramma's. Afhankelijk van de telefoon maak je vervolgens een keuze vor de soort codering van de film en het is natuurlijk ook noodzakelijk om de hoeveelheid data aan te passen aan de geheugencapaciteit van je toestel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de meeste mobieltjes kunnen dat wel het probleem is het geheugen [ aantal/hoeveelheid GH] als je een mobiel hebt met uitbreidbaar geheugen dan is het mogellijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een Samsung S8000 (jet),en moet zeggen dat de films mooi en duidelijk afgespeeld worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom geen iPhone, daarmee kan je wel alles afspelen!