Je kan er met sommige games , multiplayer mee doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan niet koppeleb met anderen relefoons erg jammer maar ja zelfs met de 4 niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apple's tactiek! Je kan niet meer zoals vroeger op de Sony Ericsson W310i, muziek uitwisselen! Tegenwoordig heb je de iTunes-Store waar je het koopt! Met de BlueTooth kan je alleen nog Handsfree bellen en gamen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kikt op ''instellingen'' daarna op ''algemeen'' daarna op ''bluetooth'' en dan op aan/uit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apple heeft de iPhone zo gebouwd dat je alles via iTunes moet doen. Zo is de bluetooth functie alleen geschikt voor een draadloze headset.

Overigens zijn er genoeg bluetooth Apps te vinden in de AppStore, waarmee je wél gegevens uit kunt wisselen met andere telefoons. Muziek, documenten en foto's, met een App kun je dit wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt bluetooth gewoon aanzetten maar dan gebeurt er vrij weinig. Meestal gebruik je bluetooth op de iPhone om bijv. een game met iemand te spelen.