Waardoor kunnen al je contacten [telefoonnummers+namen] van je Lebara sim-kaartje in je Nokia mobieltje verdwenen zijn?

Heb het sim-kaartje er uit gehaald en weer terug gestopt, maar alles is weg.
>>>Wat kan ik verkeerd gedaan hebben, waardoor alles weg is?<<<
Ik zocht in het toestel de plek/manier om de inhoud [de contacten] te kopiëren van sim-kaartje naar telefoon en vervolgens op een andere sim-kaart ter voorkoming van verlies, dus als back-up.
Ik zette altijd alles op het sim-kaartje , dus de optie van : op de mobiel zelf kan niet en dan nog, dan zou ik nog contacten hebben, maar het was echt helemaal leeg.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het is mogelijk dat de contacten van je Lebara sim-kaartje verdwenen zijn als gevolg van een fout in de software van je Nokia mobieltje. Probeer eerst de software te updaten en als dat niet helpt, neem dan contact op met de klantenservice van Lebara om te zien of er een andere oplossing is.
Bronnen:
4 maanden geleden