De belangrijkste verschillen tussen de iPhone 4 en 4S zijn:

- Iphone 4 heeft de Apple A4 chip, iPhone 4S heeft de Dual-core A5 chip (deze is sneller).
- iPhone 4 is verkrijgbaar met 16 en 32 gigabyte geheugen, de iPhone 4S is verkrijgbaar met 16, 32 en 64 gigabyte geheugen.
- iPhone 4 heeft een 5 megapixel camera, de iPhone 4s heeft een 8 megapixel camera. Ook is de iPhone 4S lichtgevoeliger waardoor je minder vaak de flitser hoeft te gebruiken (foto's met natuurlijk licht zien er altijd beter uit dan met flitslicht).
- Met de iPhone 4 kun je HD filmpjes maken op maximaal 720p (dat wordt al HD genoemd), op de iPhone 4S kun je ook HD filmpjes maken maar dan op 1024P, een hogere kwaliteit dus.
- De iPhone 4 maakt geen gebruik van beeldstabilisatie (= trillingsreductie bij het filmen en fotograferen), de iPhone 4S maakt daar wel gebruik van.
- iPhone 4S kan het spraakprogramma SIRI draaien. Daarmee kan je de telefoon spraakopdrachten geven. iPhone 4 kan het betreffende programma niet draaien omdat de chip van de iPhone 4 daarvoor niet geschikt is.

Wil je nog meer details, kijk dan op:

http://www.apple.com/iphone/iphone-4/specs.html
http://www.apple.com/iphone/specs.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De iPhone 4s is sneller, heeft spraakherkenning (zodat je kan 'praten' in je agenda e.d) en heeft een betere camera.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voornamelijk heeft de 4S een krachtigere processor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uiterlijk de iphone 4 is een soort blok
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het verschil is bij de IPhone 4 en 4S de snelheid.
En ik dacht dat je met 4S ook kunt ontgrendelen met je gezicht omdat ie het herkent. ???