Verkoopt een T-Mobile shop ook HTC telefoons, of zijn ze allemaal omgebouwd als T-Mobile telefoon (MDA etc)?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (3)

Al hun HTC toestellen worden als MDA verkocht, hardwarematig zijn ze precies hetzelfde, alleen zijn aan de binnenkant de menutjes roze, en soms hebben ze een iets andere vorm.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als het goed is komt er binnekort de HTC dream uit en die zal draaien op Android, het besturingssysteem van Google.

De kans is groot dat die in de handen komt van T-mobile. Aangezien ze ook de G1 verkopen, tot nu toe de enige telefoon in Nederland met Android erop.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
android is open source software en dus niet van google, dat google het nu gebruikt op de G1 zegt verder niets.

T-mobile wil graag exclusief zijn (zie iPhone, G1) en doet dat ook met de MDA deze zijn alleen door HTC ontwikkeld en in principe dus ook HTC toestellen, maar omdat t-mobile de opdracht heeft gegeven om deze toestellen te maken kan het zijn dat de hard- software niet exact het zelfde is als de HTC toestellen die je bij andere providers aangschaft