Wat zijn op dit moment echte iphone concurrenten en welke volgen er dit jaar?

Ik zoek een iphone concurrent die goed werkt en waar mee je lekker snel kan werken.

GEEN SAMSUNG GALAXY S WANT DIE HEEFT GEEN FLITSER!!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Neem is een kijkje bij de HTC's of blackberry?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zat opties die de iphone 4 overtreft of concurrent waardig zijn. Maar het ligt eraan wat jou smaak is.

Hierbij kun je denken aan de HTC Desire HD of de Google Nexus S. Maar ook de Nokia N8, alleen daar moet je het dan doen met het oubollige OS Symbian.

Maar als je nu even wacht tot de CES (elektronica beurs) voorbij is, dan komen er binnenkort gauw genoeg Dual cores op de markt. Dit zal dan rond maart liggen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Oh ook nog helemaal vergeten de WP7, daar zijn enkele geweldige telefoons uitgekomen. Maar WP7 is nog niet echt volwassen geworden in Nederland, dat komt nog wel zal wel rond juni-juli liggen.

Maar vind je het niet erg dat je met een Amerikaans hotmail account moet werken dan kun je gerust rondzoeken voor een WP7 mobiel. De phones met WP7 liggen meestal rond de iphone 3GS en de iphone 4. Maar enkele zijn zelfs beter.

Al met al er zijn veel smartphones die beter of gelijkwaardig zijn aan de iphone 4 en zijn 200-300 euro lager geprijsd. Maar welke precies het beste past moet je zelf even kijken wat je ook wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uhm nee? Ik heb Nederlandse instellingen hoor, op WP7 kun je geen @live.nl gbruiken.
Iphone zal in het hoekje gedrukt worden.

Android markt is sterk aan het opkomen. Android wordt volgens mij de Microsoft van het mobiel platvorm.
Welk Android toestel leuk is zult zelf moeten uitzoeken smaken verschillen.