Zelf vind ik van wel. Hij is sneller en heeft een retina display (Je kan de pixels niet onderscheiden!)
Als je echte technische verschillen wilt zien:
http://www.apple.com/nl/iphone/compare-iphones/
En subjectieve verschillen:
http://www.google.nl/#sclient=psy&hl=nl&safe=off&source=hp&q=iphone+3g+vs+4g&aq=f&aqi=g2&aql=&oq=&pbx=1&fp=f8c083af8c6d1e78
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De 3g is traaaaaaag. Vanaf de 3gs is de iphone echt bruikbaar geworden.
De 4 is dan een hele vooruitgang wat betreft foto's, snelheid, en schermkwaliteit.

Zelfs de stap van 3g naar 3gs vond ik het waard..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vindt van wel, de kwaliteit foto's en filmpjes zijn zo mooi! En in gebruik is hij veel sneller!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou even wachten op de Iphone5, later dit jaar komt ie
13 jaar geleden
Zelf heb ik de 3GS en die is al best fijn maar iPhone 4 heeft het allemaal net wat meer retina display HD camera maar verder maakt het niet veel uit vind ik.. iPhone 5 is nog niet zeker dat die dit jaar uitkomt