Is er een goedkope mobiel die op Android draait?

Liefst <€150

Toegevoegd na 2 minuten:
De HTC Smart ken ik al.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

HTC Smart draait niet op android. lijkt wel op het besturings systeem van de ander android htc's maar is wel anders.
goedkopere androids zijn:
Vodafone 845 Nova (is alleen met een vodafone lock te krijgen, dus niet simlock vrij)
LG Optimus (vanaf 145 euro simlockvrij, bij phoneshop. en 130 bij vodafone,)
Acer beTouch E110(160 euro)
dan heb je wat duurdere telefoons:
lg optimus one vanaf ongeveer 230euro
Sony Ericsson x10 mini (pro) 195/227
Sony Ericsson x8 (175 euro)
HTC wildfire(240 euro)
Acer beTouch E130(190euro)
LG GW620 (200euro)
Samsung i5500 Galaxy 5(185 euro)

dat is het wel zo ongeveer. voor de specificaties enzovoort klik op de 2/laatste bron
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
peterjbruins
13 jaar geleden
die Samsung i5500 Galaxy 5 is ook voor 145 euro tekoop

Andere antwoorden (3)

De Samsung Galaxy Apollo komt al aardig in de buurt. Rond de 150 euro zou je hem wel kunnen krijgen.

http://www.bol.com/nl/m/elektronica/mini-samsung-apollo/index.html?Referrer=ADVNLGOO0020150071bw6

Bol.com is overigens een dure internetwinkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sony Ericsson Xperia
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
samsung galaxy europe (of galaxy 5) kost 145 euro en draait op android