Zijn er mobieltjes met twee SIM's?

Ik zoek een mobieltje waar ik twee SIM's in kan doen, van verschillende providers, met verschillende nummers. Ik wil dat *beide* SIM's "aan" staan. Dus welk van de twee nummers ook wordt gebeld, mijn telefoon gaat altijd over.

Vanzelfsprekend mag ik in gesprek zijn als ik word gebeld op het ene nummer, en iemand mij op dat moment op het andere nummer belt.

Als ik zelf bel, wil ik kunnen kiezen via welk van de twee nummers ik bel.

Bestaat zoiets?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Die bestaan zeker

Je hebt ze waarbij je moet switchen, maar er bestaan ook telefoons die je met beide laten bellen. Dit zijn eigenlijk 2 telefoons in 1 behuizing.

Zie ook:

http://www.dual-sim.nl/

http://www.google.nl/search?q=dual+sim&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a

Toegevoegd op 02-06-2009 10:24:30
Deze lijkt me persoonlijk wel handig:

http://tweakers.net/nieuws/60371/dual-sim-android-telefoon-komt-volgende-maand-uit.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Jazeker bestaat die telefoons.

Ik ga zelf er ook een aantal bestellen. Kijk maar even in de bron kan je direct bestellen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn ook hulpmiddeltjes... Zo is er voor sommige telefoons een duo-sim-houder...
Ik had dat toen ik twee werkgevers had... Sluit de telefoon af en dan komt de andere sim kaart op...
dus nooit meer bij werk a baas b aan de lijn en vice versa...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi Minus Óne!