Toestel uitzetten, daarna de homeknop en power knop indrukken.
Je komt dan in een menu
Met je volume knop kan je hierin scrollen en met de homeknop selecteren
Scroll nu naar beneden naar wipe data /factoryreset.
bevestig dit en volg het menu.
Je toestel staat dan weer in de fabrieksinstellingen.
Vergeet niet even je sd kaartje leeg te trekken.
Klusje van nog geen 5 minuten waarbij niets over het hoofd wordt gezien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Even in de handleiding opzoeken hoe je het toestel terug moet zetten naar de fabrieksinstellingen en dat dan doen :) Suc6.
11 jaar geleden
Bij mijn samsung galaxy x plus bij instelling onder privacy (bij hekje) en dan standaardgegevens herstellen

Toegevoegd na 42 seconden:
instellingen

Toegevoegd na 2 minuten:
wel eventueel de aanvink vakjes afvinken!