Samsung Galaxy S3 & iPad Mini: welke heeft de beste prestaties?

Ik heb een S3 en wil de iPad Mini kopen, ben erg benieuwd naar welke beter presteert (wat zwaardere games bv. schietspellen/shooters)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

De Ipad mini zal wel beter en geschikter kunnen zijn voor zwaardere games aangezien S3 een mobiel is en minder geschikt voor zwaardere games is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens dit filmpje is de iPad Mini sneller! Maar de samsung galaxy s3 is ook heel snel! Veel plezier met je keuze
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zet de specificaties van de iPad mini en Samsung S3 naast elkaar. (Bronnen toegevoegd) Sowieso heb je met de iPad mini een groter beeld, is ie sneller en kan hij langer mee qua accu. Mij lijkt die daarom geschikter voor (zwaardere) spelletjes. Zoek je echter ook meteen een nieuwe mobiel, dan zou ik voor de Samsung S3 gaan, gezien je dan alles in een hebt. Succes met je keuze!

Ps: linkjes zijn aan elkaar geplakt omdat ik reageer via de mobiel. Het zijn echter 2 verschillende. Een met de specificaties van de Samsung S3 en een met de specificaties van de iPad mini
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vind het een beetje lastig Apple's A5 met de quadcore Exynos te vergelijken. Ik heb de Galaxy S3 al maar het is toch echt te klein voor games en lang internetten op de bank.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is ook lastig. Denk dat het vooral een persoonlijke keuze is. Zelf zal ik altijd voor een tablet/iPad kiezen als gamecomputer. Precies om de reden die jij zegt: groter scherm.
Sowieso de S3. Hij heeft een 1.4GHz quad core, en dan komt de iPad Mini met een 1GHz dual core. Dat valt al niet eens te vergelijken. Daarnaast heeft de S3 1GB RAM, terwijl de iPad Mini 500mb heeft. Ook een aardig verschil, vooral met dat grote scherm.

Je ziet zelf maar. Hieronder een site die allerlei apparaten met elkaar vergelijkt. Eerst staan er redenen waarom de S3 beter is, daaronder redenen om de iPad Mini te kiezen.