Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik krijg een sms dat ik mijn blackberry blox geheel verbruikt heb. Wat nu?

Ik heb een blackberry curve 8520 prepaid. "Je Blackberry Blox is geheel verbruikt. Tot de verlengingsdatum betaal je 30 cent per MB. Voor meer info over blackberry prepaid: www.vodafone.nl"

Ik download niet eens dingen? Zit af en toe op hyves en af en toe op MSN. Hoe kan dit?!

Toegevoegd na 2 minuten:
& en ik kreeg 1/11/10 een sms met: Goed nieuws van vodafone: De gratis prepaid blox voor blackberry periode is verlengd met 6 maanden! Tot en met 1 juli gratis e-mail, Ping en Internet (vanaf juli €12,50 p/mnd).

Toegevoegd na 3 minuten:
Ook stond er inde sms dat ik bij 80% en 100% verbruik een sms zou krijgen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik lees op vodafone dat er bij de blackbary gratis prepaid blox worden gegeven.


Ik vermoed eigenlijk dat de actie periode voor 1 maand gratis prepaid blox is verlengd, aangezien er bij de actievoorwaarden staat dat het om 1 maand gratis blox staat.


mocht dit niet het geval zijn of misschien wat fout gegaan zijn kun je het beste even bellen met vodafone zelf.

Toegevoegd na 1 minuut:
aangezien er bij de blackberry inderdaad vermeld staat dat er tot 1 juli gratis prepaid blox worden gegeven.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding