Welk Android toestel is op dit moment het meest aantrekkelijk?

Op dit moment heb ik een iPhone 3gs, maar hier ben ik op uitgekeken. Het apparaat heeft teveel beperkingen naar mijn zin. Mijn oog is inmiddels gevallen op Android. Dit omdat het Open Source is, gebaseerd is op Linux en volwaardig kan synchroniseren met mijn Mac.

Ik heb de mogelijkheid om mijn iPhone te ruilen tegen een nieuwe Samsung Galaxy S. Heb er vanmiddag even mee staan spelen en ik ben er zeer over te spreken. Het enige nadeel is dat Samsung er een lay out overheen heeft gezet.

Nu is mijn vraag, is er een Android toestel dat er op dit moment uit springt, welke gelijkwaardig is aan een iPhone 3gs?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Samsung galaxy s i900
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kleuren.
Het beeldscherm is super groot maar niet te groot dat ie moeilijk in de hand ligt.
Dat grote beeldscherm is erg handig voor internet.
Hij is supersnel
En je zei zelf al dat je er erg over te spreken bent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet omdat ik hier door overtuigd ben, maar ik heb voor de Galaxy S gekozen. Wat een fantastisch apparaat!

Andere antwoorden (6)

Een hele goede telefoon vind ik zelf de HTC Desire.. ik heb hem zelf ook, en hij bevalt me prima!

Dat is mijn voorkeur, je moet er echt eens naar kijken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb er inderdaad naar gekeken, maar HTC heeft haar 'Sense' eroverheen gezet en daar ben ik niet zo'n fan van.
En het scherm van de Galaxy S springt er natuurlijk enorm uit!
Hmm je bent geen fan van skins zeg je... kom ik tot 2 toestellen.

De Nexus one, vergelijkbaar met de desire, maar zonder skin, en wordt bij nieuwe androidversies snel geupdate.

Daarnaast is er nog een toestel, de nexus s. Die is nog niet uit, maar wordt met 3 week verwacht. De nexus s heeft een snellere processor als de nexus one.

De Nexus one is van HTC in opdracht van google en de Nexus S in van Samsung in opdracht van Google.

Succes met je keuze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Nexus One is heel aantrekkelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt. +. Dit is een developer telefoon. Dit houd in dat deze telefoon als eerste de nieuwe updates krijgt. Deze gaat binnen kort draaien op Gingerbread. (Android versie 2.3) Waarschijnlijk komt er binnen kort een 2de Nexus telefoon genaamd de Nexus S van Samsung
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het nadeel is alleen dat deze niet meer in Nederland te krijgen is. Iemand die hem heeft zou hem dus niet zomaar tegen een iPhone willen ruilen denk ik ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is gewoon verkrijgbaar hoor. http://www.smartphoneshop.nl/product/94358/google-nexus-one.html Het enige dat veranderd is, is dat Google ze zelf niet meer verkoopt.
Als besturings systeem is android op alle toestellen even aantrekkelijk, mits er idd niet aan gesleuteld is!

Nieuwste toestellen krijgen nu Android 2.2 mee en lijkt me zeker de moeite om even op te wachten al zijn er al 1 of 2 op de markt. Kijk zelf erg uit naar de HTC desire Z met uitschuifbaar qwerty toetsenbord maar ook de Desire HD schijnt erg mooi te zijn en super te werken.
En "aantrekkelijk" is gelukkig voor iedereen anders, want smaken verschillen, dus op dat gebied heeft Android al een grote voorsprong op de iPhone je hebt namelijk een keuze uit toestellen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je echt iets goeds wilt hebben voor een zeer aantrekkelijke prijs, zou ik zeker voor de LG Optimus One P500 gaan. Fantastisch toestel, low budget maar toch uitstekende prestaties met het nieuwste Android Froyo (2.1) O.S. Ook een heel goed geluid, wat ook ik op de iPhone miste. Ook de accu gaat goed lang mee, iets wat ik op mijn HTC's miste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt enkele toestelen zonder sell, zoals de google nexus one, maar die sell van de desire kan je ook uitzetten(zie link). maar als je reviews leest (bv www.tweakers.net) zijn die sell meestal net fijner. zelf zou ik voor de htc desire hd of z gaan, zijn net nieuwe toestellen en dus grotere kans op upgrades (naar nieuwe android versies) daarbij komt nog bij dat htc snel is met updates, bv de eerste die een toestel upgrade naar 2.2.