mijn Iphone is blijven haken op mijn mail, kan er helemaal niks meer mee ! zelfs niet uitzetten, iemand tips ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Naar de winkel gaan en het probleem daar voorleggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Houd de menu knop ingedrukt en de uitknop, hiermee reset je hem
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik ook gehad, dan moet je harde reset doen. Druk op homebutton en afsluitbutton tegelijk en houd dit tot een minuut vol. Meestal reset die dan al eerder dan een minuut. Doe hem daarna weer aan door afsluittoets ingedrukt te houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook een keer zo'n soort probleem gehad, bij mij werkte de harde reset idd, maar alleen toen m'n iPhone aan iTunes gekoppeld was. Succes!