Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik het wachtwoord van WhatsApp achterhalen?

Ik heb een nieuwe telefoon aangeschaft en om de WhatsApp-geschiedenis over te zetten wordt er naar een wachtwoord gevraagd. Bij mijn weten heb ik nooit en wachtwoord ingesteld voor WhatsApp. Misschien is het goed te vermelden dat mijn oude telefoon behoorlijk gedateerd was (van 2011).

3 maanden geleden
in: Apps
Vaughn
3 maanden geleden
Je moet vanuit je oude toestel even een backup maken, Gwen gaat in het antwoord gevoegelijk uit van iOS maar omdat je het toestel niet noemt is het lastig adviseren welke stappen je moet nemen.
VraagAntwoord66
3 maanden geleden
Misschien gewoon het wachtwoord van je telefoon zelf?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Als je een nieuw apparaat hebt en je wordt om een wachtwoord gevraagd, bedoelen ze waarschijnlijk het wachtwoord voor je Google-account of de iCloud-account (afhankelijk van je telefoon). WhatsApp zelf vraagt meestal geen wachtwoord, maar als je een back-up van je chats hebt gemaakt in de cloud, heb je dat account nodig om toegang te krijgen.

Als je nooit een wachtwoord hebt ingesteld of als je zeker weet dat je geen back-up gemaakt hebt, kan het moeilijk worden om je oude chats terug te halen. Je kunt proberen in te loggen op je Google-account of iCloud-account om te kijken of daar een back-up van WhatsApp staat.

Hebben jullie tips of trucjes om WhatsApp-geschiedenis over te zetten zonder een wachtwoord? Deel je ervaringen hier!
(Lees meer...)
3 maanden geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing