Whatsapp werkt ineens niet meer op Nokia C5-00?

Ik heb een nokia c5-00 en een abonnement met internet. Ik heb al zeker een jaar whats app op m’n telefoon gehad. Sinds 3 dagen werkt whatsapp niet meer, ondanks dat ik de nieuwste versie via de whatsapp site heb gedownload. Ik krijg telkens de volgende melding:

This version of whatsapp is too old and no longer functions.
Please visit http://www.whatsapp.com/download and download the latest copy.

Ik heb al meerdere malen opnieuw het programma gedeïnstalleerd en geprobeerd te downloaden maar het is tot nu toe nog niet gelukt,
Kent iemand dit probleem of weet iemand een oplossing?

Heb hem overigens ook verwijderd, opnieuw gedownload via Ovi Store en de Whatsapp site, helaas dezelfde melding. Versie 2.6.37 is de nieuwste versie, en die staat erop, maar toch blijf ik dezelfde meldingen krijgen.

Heb de telefoon ook al terug gezet naar fabrieksinstellingen, maar ook dat werkt niet......

Tevens kan ik de telefoon software ook niet automatisch updaten via Software Updater op de foon. Hij vraagt dan een serverprofiel en via Nokia Suite geeft hij aan dat er geen nieuwe software update is, terwijl op de Nokia site staat dat de nieuwste firmware is 7. nog iets.

Ook heb ik geprobeerd om iemand me een invite sms te laten sturen maar dat gaat niet omdat ik nog in hun contact lijst sta opnieuw eraf gooien en dan installeren lukt niet, heb ik meerdere keren geprobeerd.

Toegevoegd na 8 uur:
Zet je telefoon terug naar fabrieksinstellingen middels deze code: *#7370# (wel eerst back up maken).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
1.2K

Antwoorden (1)

na een jaarvan whatsapp gebruik moet je jaarlijks een euro ofzo betalen hoe weetb ik niet