Hoe kan ik Instagram nog installeren?

Ik wil instagram instaleren op mijn pc, maar dat lukt niet echt. Ik heb van iemand gehoord dat er een app bestaat waar je instagram en nog andere app kunt opzetten. ik zou graag weten welke app dat is. Het is een beetje zo app store, maar dan in een app. Weet er iemand hoe deze app noemt?

4 jaar geleden
in: Apps
1.9K

Antwoorden (2)

Sinds kort kan Instagram ook op Windows 10 geïnstallerd worden. Ga hiervoor naar de Windows Store. Overigens kan Instagram op desktops ook gewoon gebruikt worden via een browser naar keuze, via de officiële website van de dienst.
Voor tablets

Deze nieuwe variant van Instagram is eigenlijk bedoeld voor tablets met Windows 10, maar schaalt ook gewoon goed mee op beeldschermen. Dat is de kracht van het Universal Windows Platform, waarop de app gebouwd is.

Instagram voor Windows 10 biedt alle functies die je van de dienst gewend bent. Je kunt o.a. foto's en video's delen, ze doorplaatsen naar andere sociale media, andere gebruikers volgen en berichtjes onder hun bijdragen achterlaten.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Misschien kun je het apk bestand downloaden op je pc. De app is voor telefoon gemaakt dus zal er wel raar uit kunnen zien op een pc.