Ik ontvang geen pushberichten van Whatsapp, terwijl alle instellingen goed staan. Wat nu?

Het is al eerder gevraagd maar daar was geen duidelijk antwoord op gegeven. Mijn instellingen staan allemaal goed, dus hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
1.2K

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je pushberichten wel hebt ingeschakeld, kies bij Instellingen Voor Berichtgeving aan en kijk of WhatsApp erbij staat.

Zoja dan wordt misschien TCP poort 5223 geblokkeerd op je modem/router, zet deze dan open; http://support.apple.com/kb/HT3576?viewlocale=nl_NL

Als dat ook niet helpt wijzig je de DNS-servers van je huidige Wi-Fi-netwerk naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4

Vergeet niet na deze handelingen om je iPhone, iPad of iPod 30 seconden helemaal uit te schakelen.