Waarom ontvang ik geen Twitter meldingen?

Ik heb mij 'geabonneerd' op een aantal accounts. Als zij tweeten ontvang je, of beter gezegd zou je normaliter een melding moeten ontvangen. Deze melding krijg ik niet. Ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd, ik heb hem uitgesloten van energiebesparing. Ik weet niet meer wat ik kan doen. Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Apps
1.8K

Antwoorden (1)

Moet je wel instellen, op mijn ipad moet ik bij de persoon die ik volg rechts boven het belletje aanvinken dan krijg ik ook meldingen van die persoon als die persoon iets post zet ik het vinkje uit krijg ik ook geen meldingen meer.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dat had ik al juist ingesteld.