Bovenin bij whatsapp staat een tijd laatst gezien.Is dat de tijd dat iemand het laatst online is geweest of in het bericht?

Ik vraag mij af of iemand dan voor het laatst gewoon online is geweest met whatsapp. Of dat die persoon voor het laatst gekeken heeft in ons laatste gesprek. Altijd handig om te weten ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Apps
3.7K

Antwoorden (2)

De tijd "laats gezien" houd in dat het bericht dat je hebt verzonden door de ontvanger het laatst gelezen / gezien is door de ontvanger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb even al mijn verzonden berichten bekeken, die waren allemaal nog van november verstuurd, maar "laatst gezien" was bij allemaal vandaag. Het is zeer onwaarschijnlijk dat iedereen vandaag weer naar mijn zeer oude berichtjes heeft zitten staren, dus weet ik 100% zeker:

laatst gezien: laatste maal dat de gebruiker WhatsApp heeft gestart/gebruikt.