hoe kan je whatsapp berichten definitief verwijderen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Apps
7.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij jou op je telefoon, de andere partij(en) heeft/hebben ze dan nog wel. En die berichten raak je alleen kwijt door die ander lief te vragen om het bericht te verwijderen

Antwoorden (2)

Ga naar de app en druk rechts onderin op instellingen daaronder staat wis alle gesprekken. Klaar!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bericht wissen:
Je gaat naar het desbetreffende gesprek, je houd het bericht dat je wilt verwijderen ingedrukt en dan boven in het midden staat een prullenbak en dan klik je daarop. Overigens verwijder je dan alleen dat bericht voor jezelf, bij de andere zal deze blijven staan
Heel gesprek wissen:
Je gaat naar begin scherm van whatsapp. Houd het gesprek die je wilt verwijderen even ingedrukt en dat staat er gesprek wissen en kies je bij deze ja

Ik hoop je zo genoeg te hebben geholpen :)