Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik mensen machtigen mij te traceren via GPS?

Ik vind het handig om via GPS te kunnen uitzenden naar bepaalde mensen waar ik ben, zonder dat ik dit zelf hoef uit te zenden. Bestaat er een app, waarmee bepaalde mensen mijn locatie kunnen opvragen?

7 jaar geleden
in: Apps
1.7K
gvrox
7 jaar geleden
Hoe bedoel je "zonder dat ik dit zelf hoef uit te zenden" ? Ik denk dat je toch een soort server tussen jou en de gebruikers moet hebben: de app op jouw telefoon stuurt (via internet) de lokatie naar de server, en de gebruikers kunnen (al dan niet via een app) de lokatie opvragen. De server kan een username/password eisen om toegang te krijgen.
wilkers
7 jaar geleden
Ik bedoel net zoiets als een GPS halsband. Vanaf thuis kan iemand opvragen waar ik bv. zit, zonder dat ik zelf op de "verzend" knop hoef te drukken.
Ritsuka
7 jaar geleden
Strava heeft zo'n optie, maar dan moet je wel 'starten' met een run of fietstocht. Je hebt van die gps horloges voor kinderen, bedoel je dat?
wilkers
7 jaar geleden
Inderdaad zoiets, maar zonder er een tocht of run te hoeven starten. :P

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja, dat kan, via de app Waar ben ik, zie de link
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding