Waarom kan ik vaak niet zien wanneer iemand online is geweest op whatsapp?

Ik heb meerdere keren per dag dat ik, als ik whatsapp open, niet kan zien wanneer iemand online was. Dit gaat dus NIET over de functie op de iphone waarmee je dit kunt uitschakelen, maar over personen waarvan ik het normaal wel kan zien. Waar heeft dit mee te maken? Een instelling of slechte wifi ofzo?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
6.6K

Het beste antwoord

Als jij niet genoeg internet hebt, kan je ook niet binnen halen wanneer iemand voor het laatst online is geweest. Soms kan je wel net berichten verzenden, maar de prioriteit voor whatsapp ligt niet in het ophalen van wanneer iemand online was of is.

Oplossing:
Zorg dat je sneller en beter internet hebt en je zal er bijna geen last meer van hebben.

Ps. Het gebeurt wel wel eens dat whatsapp iets fout doet of dat er iets fout gaat in het ophalen op neerzetten van die tijd. Als het vakje leeg is waar de tijd hoort te staan heb je geen internet genoeg en al staat er laatst gezien op .... terwijl de persoon eigenlijk online is, dan ligt de fout bij whatsapp of bij de andere persoon zijn of haar telefoon, dat de telefoon niet heeft door gegeven actief te zijn. Er gebeuren wel eens gekke dingen, maar dit hoort niet. Het meeste komt door internet problemen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Afgezien vh feit of ik sneller internet wil...dat gaat dan toch over het internet van mijn mobiel? mijn Hi abo dus. Of ziggo? Wabt ik doe alles op de wifi bijna.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
internet over het algemeen, maakt niet uit.

Andere antwoorden (1)

Het kan ook zijn dat diegene dat heeft uitgeschakeld. Dat kan alleen als je een iPhone hebt. Mocht dat niet het geval zijn kan je even langs een reparatiezaak gaan zoals Phonedokter. Die weten meestal wel wat het probleem is. www.phonedokter.nl

Succes ermee!