Hoe verstuur ik een gif via WhatsApp?

Ik kreeg laatst een gif toegestuurd via WhatsApp, maar diegene had hem van iemand anders doorgestuurd gekregen en wist niet hoe ze die moest verzenden. Het was ook niet verzonden als video maar echt als een gif die automatisch opnieuw werd afgespeeld, ook als je het niet aangeklikt had. Hij werd ook automatisch geplaatst in het mapje WhatsApp animated gifs. Hoe verstuur ik een gif zonder dat ik hem om moet zetten in een video.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Apps
2.3K

Antwoorden (1)

WhatsApp kan niet met een gif-bestand overweg en maakt er een stilstaand plaatje van. Dat betekent dat je het bestand zult moeten omzetten door de extensie om te zetten van .gif in .mp4. Dán werkt het wel!
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat is dus inderdaad het gekke, op internet kan ik hier nergens iets over vinden, maar het was toch echt een gif bestand.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@pieter je linkt naar deze vraag....
Pieter2011
7 jaar geleden
Het kan een link geweest zijn naar een gif-bestand? Of inderdaad een gif-bestand, maar dan als stilstaande afbeelding.
Pieter2011
7 jaar geleden
@MrTomaat Beetje dom! inmiddels de link als volgt aangepast:
http://lifehacking.nl/persoonlijk-tips/zo-stuur-je-een-gif-via-whatsapp/
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het is zeker mogelijk om een .gif te sturen op whatsapp ik krijg er af en toe ook wat
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://www.iculture.nl/nieuws/whatsapp-gifs-binnenkort/
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dank gustavvraag. Kan jij het niet achterhalen hoe dat gebeurt?