Hoe kan het dat whatsapp het niet doet?

Ik kan niet whatsappen. Heb gewoon internet, m'n telefoon bb curve8520 heb ik al 2x opnieuw opgestart. Waar ligt t aan en hoe kan ik het oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
1.3K

Antwoorden (5)

Bij mij doet ie het ook niet. Ik heb een iPhone 4. Ik heb dit vaker gehad en vorige keren loste dit zichzelf op :) Moeten we eens ouderwets sms'en
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Storing in de server van WhatsApp zelf, komt de laatste tijd steeds vaker voor. WhatsApp zal deze storingen zelf oplossen, status van die storingen en het verhelpen daarvan kun je op Twitter volgen onder hun gebruikersnaam: wa_status .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whatsapp heeft vandaag inderdaad moeite, de laatste tijd steeds meer. Duurt een paar uurtjes en daarna werkt het weer prima
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er was een storing. Officieel aangekondigd voor Whatsapp.

Als je het volgende account volgt op Twitter of bekijkt als je problemen onder vindt dan weet je zeker of het of aan jouw telefoon ligt of dat WA het helemaal niet doet (voor iedereen niet)

https://twitter.com/#!/wa_status
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whatsapp had een storing. Als je nog de oude versie hebt gaat 'ie het niet meer doen, dus je moet Whatsapp gewoon even updaten, als het goed is doet 'ie het dan weer :)