is Whatsapp messenger gratis te downloaden op feestdag op iphone ?

Hallo, ik heb een iPhone 4s net nieuw gekocht en ik wil whatsapp erop. Maar ik wil daar niet voor betalen dus heb ik gezien op internet dat je whatsapp gratis kan downloaden op feestdagen, is dat waar ?

alvast bedankt!

Toegevoegd na 32 minuten:
En hoe kan ik betalen via app store ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
1.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toevallig afgelopen kerst wel
Maar het jaar ervoor niet hoor!! Kopen heb je je kosten erzo uit...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt betalen op meerdere manieren. Je kunt betalen via creditcard, debitcard, click-and-buy en iTunes kaart (te koop in meeste winkel en supermarkten). iTunes kaart is net als een opwaardeerkaart. Koop je voor 15€ en zo waardeer je je account op.
Ritsuka
11 jaar geleden
zo, want 0,89 is onbetaalbaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Iphoneclub.nl in de gaten houden. En betalen kan (ook) via een Itunes card in veel (tabak) zaken te koop
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pffft alsof je niet 1x €0,90 kan betalen om oneindig te kunnen appen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat het probleem vaak is is niet de 90 cent, maar het feit dat je dan eerst je creditcardnummers moet invullen of een iTunes bon moet kopen. Veel mensen hebben deze niet , en dat is het probleem. Niet zo arrogant mensen.
Ritsuka
11 jaar geleden
itunes bon kopen is zo klaar, gewoon naar free record shop of zo gaan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja , en dan gelijk 10 € uitgeven voor iets van 90 cent ? Jullie hebben wel een punt natuurlijk, 10 € is ook niet veel voor een jaar whatsappen, maar wat ik duidelijk wou maken is dat het gratis willen downloaden eerder aan het feit ligt dat betalen ingewikkeld is, als de 90 cent.
Ritsuka
11 jaar geleden
zijn genoeg andere leuke apps om te kopen, dat tegoed is onbeperkt geldig

Antwoorden (3)

Nee er zijn geen specifieke dagen waarbij Whatsapp gratis te krijgen is. Toevallig hadden ze wel tijdens t kerstperiode Whatsapp gratis gemaakt, maar jammer genoeg ben je te laat. Als je bekijkt wanneer Whatsapp gratis werd, dan kun je beter gewoon kopen. In 2012 was Whatsapp gratis voor een dagje op: 24 juli en 19 dec*. De kans dat het gratis word in aankomende tijd is zeer klein.

*gegevens gecheckt via de app: 'AppPriceDrop
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Whatsapp is gewoon gratis (behalfe als je mobiel internet gebruikt en over je MB's gaat, is mij overkomen), het enigste wat je nodig hebt is een simkaart en internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat hier om het downloaden van de app -
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor android kun je de app idd gratis downloaden maar voor apple gebruikers kost dit geld.
Je kunt op verschillende manieren betalen in de app store.
Zo kun je een apple iTunes card kopen vanaf €15,- die kun je in verschillende winkels kopen, bijvoorbeeld Albert Heijn.
Je kunt ook met IDeal betalen via de Click and Buy methode.
Verder kun je ook nog met je creditcard betalen.

Ik vind zelf die eerste optie het best, je koopt gewoon een kaart van €15,- en daar kan je dan rustig apps van kopen, en dat hoeft niet allemaal in 1 keer op.
En gelukkig is Whatsapp niet 1 van de duurste apps.