kan ik doormiddel van praten een bericht maken op whatsapp?

Ik wil graag via whatsapp teksten kunnen versture zonder te typen, dus door praten. Ik wil geen voice bericht sturen. Kan dat en hoe? Ik heb de samsung s3 mini

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
2.7K

Het beste antwoord

op de toetsenbord heb je een microfoon logo als het goed is klik daarop en je narreert wat je wilt zeggen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ongeacht de functie misschien op je toestel zit, ben ik bang dat dit niet mogelijk is. Er is op nog geen een toestel een soortgelijke functie geïnstalleerd die het mogelijk maakt jouw spraakgeluid om te zetten naar woorden en zinnen.