Wat gebeurt er als je je whatsapp account verwijderd?

het gerucht gaat dat als je je whatsapp account verwijderd, de app verwijderd en deze daarna weer installeert en een nieuw account aanmaakt, je dan niet hoeft te betalen. Dit is toch niet waar?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
7.5K

Het beste antwoord

Als je whatsapp verwijdert worden alle gegevens gewist. Als je het daarna weer installeert met hetzelfde nummer blijkt dat ze toch alles stiekem nog weten.
Je kunt dus het beste een nieuwe simkaart gebruiken en dan begin je weer vanaf nul.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Whatsapp onthoud altijd je mobiele nummer, zo hoef je niet te betalen als je een nieuwe telefoon koopt maar wel je oude nummer houdt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je gratis wil blijven whatsappen via wifi kun je het beste als de gratis termijn van Whatsapp verlopen is een nieuwe prepaid simkaart kopen. Dan heb je een nieuw nummer en ben 'onbekend' bij Whatsapp. Als je een maandelijks mobiel abonnement met data verkeer hebt is de paar dollar die Whatsapp vraagt voor haar dienstverlening de moeite niet waard. Daarnaast kun je ook alternatieven voor Whatsapp gebruiken die wel gratis zijn, denk aan Telegram.