Hoe maak ik mijn whatsapp persoonlijker?

Hi allemaal! Nou zag ik bij meerdere mensen dat niet alleen de achtergrond was gepersonaliseerd maar ook de tekstwolkjes en het hele frame eromheen (naam van contactpersoon, afbeelding bij tekstwolkes ect.) Iemand enig idee hoe dit moet? Groetjes Karin

Toegevoegd na 17 minuten:
Het gaat hier om een iphone 4, werkend op ios 7

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
1.4K

Antwoorden (1)

Met Whatsapp zelf kun je maar weinig personaliseren, je komt meestal niet verder dan het veranderen van de achtergrond. Er is echter een ondersteuningsapp waarmee je Whatsapp helemaal naar je eigen smaak kunt aanpassen! Zie link.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is inderdaad wat ik zoek maar zoals aangegeven gaat het hier om een iphone, dan heb ik niet bepaald veel aan een androidsite.. Maar bedankt!