Ik heb een nieuw nummer maar op whatsapp zien ze mijn oude nummer, waarom is dat?

Ik heb whatsapp. Dat gebruikte ik altijd en daar praat ik natuurlijk met mensen. Maar nu heb ik een nieuwe sim kaart en een nieuw nummer. Als ik nu tegen iemand praat en ik zeg: Hoi ik heb een nieuw nummer. Dan vragen ze: 'wat is je nummer dan?' In plaats van dat ze mijn nieuwe nummer al zien. Ze zien nog steeds mijn oude nummer. Hoe kan dat? Hoe kan ik met mijn nieuwe nummer met ze praten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
6.8K

Het beste antwoord

Omdat je Whatsapp gedownload had voordat je een nieuw nummer had. Probeer Whatsapp te verwijderen en opnieuw te installeren. Ook kan je gewoon kijken of je je nummer niet kan aanpassen in de instellingen (van Whatsapp zelf).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb veel gehad aan deze vraag omdat er twee dingen in stonden wat je zou kunnen doen. En ik heb mijn nummer veranderd bij de instellingen van whatsapp dus door dit antwoord is het gelukt en heb ik antwoord op mijn vraag!

Andere antwoorden (1)

Je moet whatsapp verwijderen uit je menu en naar play store gaan en vervolgens opnieuw downloaden. Als het goed is moet je jezelf dan een gebruikersnaam nummer enz. Invoeren nadat te hebben gedaan zien je vrienden het nieuwe nr.!!!!!