hoe kan je je offline zetten bij whatsapp?

als ik bij status offline doe dan sta ik nog steeds online

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
14.7K

Antwoorden (2)

Je kan whatsapp niet helemaal uitschakelen. Wel kun je zorgen dat je niet meer op 'online' staat, zoals vrienden dit zien wanneer ze jou wat willen sturen. Dit doe je door nadat je whatsapp hebt afgesloten, 2 keer op de home button te drukken, whatsapp ingedrukt houden en op het kruisje klikken.
Tenminste; als je een iPhone hebt. Verder ga je na een aantal minuten sowieso van je status offline af als je whatsapp niet gebruikt. Behalve bij de Nokia, maar dan moet je 'm handmatig helemaal afsluiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de nieuwste versie. Moet je even naar alle contacten. (als er 1 open staat) dan bij status kijken. En daar kun je je status veranderen. Groetjes!