Kun je met whatsapp ook plaatjes enzo meesturen ? Zoja, hoe dan ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
7.4K

Het beste antwoord

Ja, foto's, filmpjes, je locatie en geluidsfragmenten. Links naast het typebalkje staat een knopje met een camera'tje erop. Daar moet je op klikken en dan zie je de opties. Rest volgt vanzelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik kon het eerst ook niet vinden maar bleek dat ik een oude versie had.. Heb de nieuwere versie erop gezet en nu lukt 't wel gewoon. Ik weet niet watvoor telefoon je hebt.. Maar op m'n blackberry heb ik onder opties 'verstuur foto' staan. :)