Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Werkt whatsapp zonder 3G en WiFi op de Blackberry Curve?

Zo ja, kan iemand mij een uitleg geven of een linkje geven. Ik krijg het maar niet werkend.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb dus wel een internetabonnement op mijn Blackberry. Maar dat is dus GPRS

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je BlackBerry internet hebt (via GPRS), dan werkt WhatsApp op je Curve. Ga naar www.whatsapp.com/ota om het te installeren en volg daarna de instructies van de applicatie. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hem al geïnstalleerd en hij werkt prima mits ik bij WiFi zit. Als ik buiten WiFi om een berichtje blijft er voor lange tijd dat klokje naast mijn bericht staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat komt waarschijnlijk omdat de servers van WhatsApp overvol zijn. Het werkt sinds een maand of twee niet meer zo vlekkeloos als voorheen. Mensen die op een 3G-verbinding zitten, zullen het zelfde probleem ervaren. Er is weinig anders aan te doen dan wachten tot je berichtjes wel verstuurd worden.

Andere antwoorden (2)

Nee.. Whatsapp heeft zowiezo internet nodig
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja! GPRS is een type dataverkeer. Dus het is gewoon mogelijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat het mogelijk moet zijn begrijp ik, het werkt echter niet. Er blijft constant dat klokje naast staan. Gewoon internetten werkt wel prima.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding